vineri, 22 iulie 2011

Misterele Supreme ale Naturii



În cursul acestui an am avut onoarea de a colabora, sau mai bine spus, de a începe colaborarea cu editura Herald. Propunerea mea de publicare a traducerii "Archidoxelor Magiei" a fost întâmpinată cu o deosebită deschidere, iar libertatea de care m-am bucurat în prelucrarea informaţiei şi anexarea materialelor proprii m-a lăsat profund surprins. Evident, într-un mod cât se poate de plăcut.



Volumul, numit "Misterele Supreme ale Naturii", a fost lansat în această vară în cadrul TMA, prilej cu care am fost invitat să spun câteva cuvinte alături de domnul Aurelian Scrima.


Propunerea mea venea ca o completare minunată pentru colecţia Quinta Essentia, existând deja două volume traduse ale lui Phillippus Aureolus Theophrastus Bombastus, cunoscut mai mult sub pseudonimul de Paracelsus, anume Ars Alchimica şi Opus Paramirum.

Ceea ce face această ediţie unică este nu numai confruntarea celor mai bune ediţii (germană, engleză, franceză şi italiană), dar şi reunirea tuturor materialelor publicate sub numele de Archidoxe Magice. Desenele şi ilustraţiile au fost suplimentate din ediţia Sudhoff, prelucrate digital şi curăţate cu grijă pentru a profita cât mai mult de detalii.

Eu am avut plăcerea de a scrie
Cuvântul Înainte, intitulat "Secretele naturii. Alchimie, astrologie şi magie în Europa modernă timpurie" şi postfaţa, un studiu numit "Talismanele lui Paracelsus în Literatura Ocultă".
Deasemenea, pentru a uşura lectura textului am intrudus patru anexe:


Anexa 1 - Orele planetare 194
Anexa 2 - Simboluri alchimice 197
Anexa 3 - Tabel comparativ al cantităţilor pentru metale 200
Anexa 4 - Index de substanţe 201
În măsura în care voi avea permisiunea editurii, voi publica aici studiile.
Lectură plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu